Час роботи служби підтримки

Обробка заявок на реєстрацію, продовження, або зміну NS проводиться автоматично, а також нашими технічними фахівцями цілодобово. Обробка питань щодо оплати, перекладу, зміни контактних даних і подібних питань по доменних іменах, обробляється працівниками фінансового відділу згідно режиму роботи:

Пн
Вт
Ср
Чт
Пт
   09:00 - 18:00
Сб
Нд
   Вихідний

Для зв'язку з нами Ви можете використовувати (телефон, e-mail, он-лайн чат), ці контакти виведені окремим блоком в нижній частині сайту.
Середній час відповіді на Ваш запит (тікет, пошта) становить 15 хвилин і не може перевищувати 1 години.
У той же час ми просимо всіх розуміти, що при on-line спілкуванні можливі ситуації, при яких служба технічної підтримки миттєво Вам відповісти не зможе (паралельний дзвінок, термінова проблема і т.д.). Просимо з розумінням ставитися до даних моментів.
Онлайн чат :) x

Будь-ласка, виберіть відділ, до якого Ви б хотіли підключитись